Hoeveel omzet laat u liggen door onbeantwoorde emails? Facebook Instagran WhatsApp Snapchat marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid return on involvement

Hoeveel omzet laat u liggen door onbeantwoorde emails?

/
Wie heb ik aan de lijn...? Als ik dat hoor denk ik meteen aan…
The product you sell is the story you tell eva appel steve jobs apple pablo picasso albert einstein marten luhter king richard branson online marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid return on involvement

The product you sell is the story you tell

/
Wat kost een iPhone? Ik vraag niet om de winkelprijs, maar gewoon…
Onze nieuwe Minister van Buitenlandse Zaken hermitage cathelijne broers hollandse meesters sint petersburg amsterdam tentoonstelling tsaren diplomatie online marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid return on involvement

Onze nieuwe Minister van Buitenlandse Zaken

/
Oftewel de kracht van diplomatie, charme, gastvrij zijn, doorzettingsvermogen…
De Aandacht Top 5 van de nieuwe consument motiveren snelheid top 5 consument online marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid return on involvement

De Aandacht Top 5 van de nieuwe consument

/
Nog niet zo heel lang geleden vielen prachtige bedrijven, zoals…
Winstgevend afscheid nemen zoals Walt Disney walt disney contact afscheid marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid return on involvement

Winstgevend afscheid nemen zoals Walt Disney

/
Bij een warm welkom hoort ook een afscheid van hetzelfde gastvrije…
Gastvrij zijn en service. Waar en wanneer begint dat eigenlijk? welkom parkeren klant afspraak marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid return on involvement

Gastvrij zijn en service. Waar en wanneer begint dat eigenlijk?

/
U heeft een bedrijf en bent van plan om het gedachtengoed van…
Zonder gastvrijheid geen zakelijk succes zakelijk succes klant gast marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid return on involvement

Zonder gastvrijheid geen zakelijk succes

/
In de wereld van de omgang met klanten, gasten, passagiers, bezoekers,…
Blijft u veilig zitten of wordt het tot zIENS? het parool tripadvisor seatme khn formitable bookdinners recensie marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid return on involvement

Blijft u veilig zitten of wordt het tot zIENS?

/
Iens kennen we van Iens Boswijk die ooit vanuit haar passie voor…
Wham, recht voor z’n raap handgemeen medewerker ontslag vader opening restaurant model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid return on involvement dik bos

Geweld op de werkvloer

/
Stel u bent eigenaar van een restaurant en tijdens de feestelijke…
“Daar zult u het mee moeten doen” De Telegraaf klachtenafdeling krant supervisor trouwe klant model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid return on involvement

“Daar zult u het mee moeten doen”

/
Oftewel: Hoe een trouwe klant na 55 jaar door een bedrijf aan…