• Facebook
  • X
  • Youtube
  • Instagram
  • MYG Team
  • Contact
  • Nederlands Nederlands Nederlands nl
  • English English Engels en
Mind Your Guest
  • Model van Aandacht®
  • Onderwijs
    • Masterclass
    • MBO
    • HBO
  • Etiquette
    • Dresscodes
    • Tafeletiquette
    • Zakelijke etiquette
    • Huwelijk etiquette
    • Koninklijke etiquette
  • Keynote
  • Branding
  • Attention Impact
  • Portfolio
  • Blog
  • Zoek
  • Menu Menu

Bouwen aan Gare Pompidou

Gare Pompidou, genieten aan de bar

Mind Your Guest meeting

Gare Pompidou, genieten aan de bar

Gare Pompidou – Tour de France Culinair

Gare Pompidou – Fruits de mer

Gare Pompidou. Genieten van heerlijke salades

Ceviche bij Gare Pompidou

Spartelvers gerecht bij Gare Pompidou

In Frankrijk altijd brood bij het eten. Ook bij Gare Pompidou.

Gare Pompidou Salade lentilles

Je maakt een culinaire reis en neemt mee…

Neem de trap naar Perron1

Genieten in de stationshal van Gare Pompidou

De servetringen liggen klaar

Ooit een treinstation. Nu Eerste Klasse culinair genieten.

Klant: Brenda en Michiel de Graaf
Case
: ondernemers willen een nieuwe uitdaging
Middelen: brandguide, merkontwikkeling, locatie scouting, design, inrichting, coaching en training
Resultaat: Gare Pompidou – Tour de France Culinair in Woerden

Bouwen aan een culinair treinstation

Na 12, 5 jaar succesvol ondernemen met ruim 10 jaar een Bib Gourmand vanuit hun restaurant De Florijn in Nieuwerbrug wilden de horeca-ondernemers Brenda en Michiel de Graaf wat anders.

Culinaire inspiratie

Samen zijn wij gaan achterhalen hoe de beide ambitieuze ondernemers hun nieuwe leven ingericht wilden hebben en wat hun passie is op het gebied van hun vak. Voor Michiel lag dat bij iets nieuws ondernemen, voor chef de cuisine Brenda bij uitdagend koken en voor beide geldt Frankrijk, als dé culinaire inspiratie.

Brandguide sessies

Tijdens diverse brandguide sessie hebben wij in kaart gebracht wat voor type horeca-onderneming het nieuwe bedrijf moest worden, met welke gewenste doelgroep voor ogen. Ook wat de energie moest worden in het nieuwe bedrijf en natuurlijk wat er op de menukaart komt.

Frans en dynamisch

Het nieuwe bedrijf moest plaats gaan vinden op een andere locatie, dan die van De Florijn. Het liefst in een stad en in een pand met karakter. De energie in de nieuwe onderneming moest dynamisch zijn. Veel gastbewegingen. Gasten die lekker aan de bar zitten te genieten van fruits de mer en wijn of die uitgebreid willen tafelen.

De Wasserij en de nieuwe naam

Na een locatiezoektocht, kwamen wij uit bij het historische gebouw De Wasserij op het Defensie-eiland in Woerden. Het gebouw zou na renovatie als gemeentemonument terug gegeven worden aan de gemeente Woerden. Een stuk cultuurgoed dus. De vrolijk klinkende naam Pompidou kwam naar voren tijdens een brainstorm. Centre Pompidou in Parijs, staat immers ook in het teken van cultuur.

De weg naar het station

We wilden niet de zoveelste brasserie, bistro of restaurant beginnen. Daarom onderzochten wij diverse locaties met de dynamiek die wij wilden ervaren. Dat vonden wij in Gare du Nord. De stap naar Gare Pompidou was snel gemaakt. Maar dan wilden wij ook echt een treinstation bouwen.

Vanaf het logo tot de inrichting

Mind Your Guest heeft het plan verder uitgewerkt. Vanaf logo, huisstijl tot de complete inrichting. Dit in nauwe samenwerking met  de ondernemers Brenda en Michiel de Graaf. Daarnaast adviseren wij onder andere op gemeentelijk niveau over vergunningen,  onderhouden wij warme contacten met de pers en trainen wij de medewerkers.

Stationshal

In het pand van de voormalige defensie-wasserij zijn wij letterlijk een station gaan bouwen. Met beneden de stationshal en de loketten in de sfeer van rond 1900. Hier wilden wij de keuken centraal laten staan. Met de trap naar boven gaan de gasten naar Perron 1. Waar zij ook zitten, iedere culinaire reis moet een belevenis zijn. Kom zelf eens een Tour de France Culinair maken.

gare pompidou woerden defensieeiland stationshal treinstation frans frankrijk franse keuken tour de france culinair mind your guest robert bosma

Portfolio Mind Your Guest

  • online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg masterclass hmsm hotel management schoo;l maastricht
    Masterclass en gastlessen16 december 2020 - 14:37
  • online, merkstrategie, merk, communicatie, adviseur, zakelijk, succes, klant, gast, model van aandacht, gastvrijheid, gasten, gastvrij zijn, service, kwaliteit, aandacht, the connect effect, Mind Your Guest, Robert Bosma, training, hospitality, klantvriendelijkheid, merk, merkstrateeg suriname paramaribo hotel palacio torarica knini paati
    Hotelprojecten in Paramaribo, Suriname17 oktober 2019 - 14:53
  • gare pompidou woerden defensieeiland stationshal treinstation frans frankrijk franse keuken tour de france culinair mind your guest robert bosma
    Gare Pompidou13 mei 2019 - 16:53
  • techniekstad mind your guest mind your brand branding huisttijl leermiddelen mbo techniek logo belofte gastvrijheid service the connect effect model van aandacht robert bosma
    Techniekstad10 mei 2019 - 15:08
  • Restaurant Acquavite Naarden vesting terras brandguide coach inghospitality klantvriendelijkheid training gastvrijheid Restaurant Acquavite Naarden Vesting Italiaans Promers Kazerne huwelijk trouwen zakelijk Sabina Cont Jozef Hupka Robert Bosma Mind Your Guest
    Restaurant Acquavite3 mei 2019 - 13:08
  • online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg shangrila hotel pokhara nepal young entrepreneurs federation yef
    Hotel Association Nepal, Pokhara2 april 2019 - 10:24
  • PUM Chitwan Sauraha hotel HAN model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid oogcontact lachen
    Hotel Association Nepal, Chitwan30 juni 2017 - 12:27
  • Business Hotel Group Nepalgunj, Nepal25 april 2017 - 13:43
  • kongo horeca groupe congo rwanda bukavu training missie model van aandacht gastvrijheid service kwaliteit the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma
    HORECA Groupe, Bukavu, Congo20 februari 2017 - 16:42
  • Entree Hotel Dunas Boa Vista Sal Rei Cape Verde
    Boetiekhotel Dunas, Kaap Verdië20 december 2016 - 11:56
  • Gambia Hotel Association11 maart 2016 - 17:11
  • Restaurant Groenland Driebergen biologisch lounge bar upstairs lunch diner Niels Oosthoek Astrid Oudenaller Mind Your Guest Robert Bosma
    Restaurant Groenland9 maart 2016 - 10:48
  • Astrid Oudenaller Restaurant Groenland Driebergen Mind Your Guest Brandguide Robert Bosma
    Restaurant Groenland – Astrid Oudenaller24 februari 2016 - 22:25
  • Simone Grubbels Restaurant Lieve Mind Your Guest Gastvrijheid Training Robert Bosma
    Simone Grubbels over de Mind Your Guest Gastvrijheidstrainingen24 februari 2016 - 22:11
  • Danielle Stiekema Restaurant Lieve Amsterdam Mind Your Guest Scan Robert Bosma
    Danielle Stiekema over de Mind Your Guest Scan24 februari 2016 - 22:03
  • Model van Aandacht®
  • Onderwijs
    • Masterclass
    • MBO
    • HBO
  • Etiquette
    • Dresscodes
    • Tafeletiquette
    • Zakelijke etiquette
    • Huwelijk etiquette
    • Koninklijke etiquette
  • Keynote
  • Branding
  • Attention Impact
  • Portfolio
  • Blog

Search

Populair
  • hospitality klantvriendelijkheid training gastvrijheid etiquette regels gastvrijheid restaurant hotel gast bediening keuken reservering gedrag recensie annulering dieet wensen Mind Your Guest Robert Bosma
    5 etiquette regels voor gasten29 april 2016 - 10:26
  • hospitality klantvriendelijkheid training gastvrijheid hotel directors eigenaren Bukavu Kongo PUM training gastvrijheid hospitality medewerkers Mind Your Guest Robert Bosma
    Is it all about the money?15 juni 2016 - 06:39
  • gastvrije telefoonservice Schiphol parkeren service telefoon mobiel vliegtuig transfer tower bridge hotel AEHT masterclass training gastvrijheid klantvriendelijkheid hospitality mind your guest Robert Bosma
    Gastvrije telefoonservice27 oktober 2016 - 16:04
  • online, merkstrategie, merk, communicatie, adviseur, zakelijk, succes, klant, gast, model van aandacht, gastvrijheid, gasten, gastvrij zijn, service, kwaliteit, aandacht, the connect effect, Mind Your Guest, Robert Bosma, training, hospitality, klantvriendelijkheid, merk, merkstrateeg suriname paramaribo hotel palacio torarica knini paati
    Grenzeloze gastvrijheid en de New York Times16 oktober 2019 - 15:42
  • under cover communicatie online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg
    Under cover non communicatie15 juli 2019 - 14:59
  • Gastvrijheid en oogcontact. Of toch niet? nepal sauraha han hotel, model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid oogcontact lachen
    Gastvrijheid en oogcontact. Of toch niet?23 juni 2017 - 10:52
  • hospitality klantvriendelijkheid training gastvrijheid Notenmix allergie aandacht pinda's gast gastvrijheid service kwaliteit aandacht Mind Your Guest Robert Bosma
    Het heftige gevolg als aandacht ontbreekt26 mei 2016 - 18:05
  • Gastvrij zijn. Vind u dat ook zo'n onzin? satisfactie tevreden model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid oogcontact lachen
    Gastvrij zijn. Vindt u dat ook zo’n onzin?6 juli 2017 - 12:54
Recent
  • De zakelijke kansen die veel bedrijven links laten ligg...21 februari 2024 - 14:37
  • Algoritmes zijn van alle tijden.
    Aloude algoritmes13 februari 2024 - 15:31
  • Winkeldiefstallen, terugdringen met het Model van Aandacht
    Je steelt toch niet van vrienden?4 januari 2024 - 13:54
  • online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg shangrila hotel pokhara nepal xiaobing china robot
    Saneert de robot u straks weg?30 januari 2021 - 13:50
  • online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg 2021
    Een glorieus 2021 gewenst31 december 2020 - 09:53
  • covid-19 mona lisa online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg corona schijn veiligheid
    Gepaste (schijn)veiligheid7 augustus 2020 - 14:27
  • online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg maiden whitbread yachting
    Zo’n ondernemer willen wij allemaal zijn1 juli 2020 - 15:00
  • online, merkstrategie, merk, communicatie, adviseur, zakelijk, succes, klant, gast, model van aandacht, gastvrijheid, gasten, gastvrij zijn, service, kwaliteit, aandacht, the connect effect, Mind Your Guest, Robert Bosma, training, hospitality, klantvriendelijkheid, merk, merkstrateeg, etiquette, klantenmagneet, veiligheid
    Een gevoel van veiligheid werkt als klantenmagneet11 juni 2020 - 09:27
Reacties
  • Robert BosmaGeachte heer Adriaan, Hartelijk dank voor uw reactie. U...25 april 2022 - 08:41 door Robert Bosma
  • A. van OsEen restaurant met absurde prijzen, belachelijk kleine porties...22 april 2022 - 17:38 door A. van Os
  • Robert BosmaGeachte heer Leijnse, Beste Jacques, Hartelijk dank voor...23 oktober 2019 - 10:23 door Robert Bosma
  • jacquesSuper ik hou hier van ik erger me altijd aan het ongeïnteresseerde...22 oktober 2019 - 18:11 door jacques
  • EstebanMannelijke spreek ik aan met meneer en een vrouwelijk ober...27 juli 2019 - 17:58 door Esteban
  • Robert BosmaDag Marjon, Dank voor je reactie. Dit was wel een heel...20 juli 2019 - 12:35 door Robert Bosma
  • Marjon Merkens'tenekenkrommend'!19 juli 2019 - 23:30 door Marjon Merkens
  • […] Kijken we naar het Model van Aandacht dan is het...24 mei 2019 - 09:56 door Doe de test: Past uw stem bij uw beroep? - Mind Your Guest
Tags
aandacht adviseur bedrijf boa vista communicatie etiquette facebook gast gasten gastvrijheid gastvrij zijn hospitality hotel klant klanten kwaliteit management masterclass medewerkers merk merkstrateeg merkstrategie mind your guest model van aandacht nepal nepalgunj online passagier patient presentatie PUM restaurant rob bosma robert bosma service social media succes team The Connect Effect training training gastvrijheid veiligheid vertrouwen winkel zakelijk

Portfolio

  • online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg masterclass hmsm hotel management schoo;l maastricht
    Masterclass en gastlessen16 december 2020 - 14:37
  • online, merkstrategie, merk, communicatie, adviseur, zakelijk, succes, klant, gast, model van aandacht, gastvrijheid, gasten, gastvrij zijn, service, kwaliteit, aandacht, the connect effect, Mind Your Guest, Robert Bosma, training, hospitality, klantvriendelijkheid, merk, merkstrateeg suriname paramaribo hotel palacio torarica knini paati
    Hotelprojecten in Paramaribo, Suriname17 oktober 2019 - 14:53
  • gare pompidou woerden defensieeiland stationshal treinstation frans frankrijk franse keuken tour de france culinair mind your guest robert bosma
    Gare Pompidou13 mei 2019 - 16:53
  • techniekstad mind your guest mind your brand branding huisttijl leermiddelen mbo techniek logo belofte gastvrijheid service the connect effect model van aandacht robert bosma
    Techniekstad10 mei 2019 - 15:08
  • Restaurant Acquavite Naarden vesting terras brandguide coach inghospitality klantvriendelijkheid training gastvrijheid Restaurant Acquavite Naarden Vesting Italiaans Promers Kazerne huwelijk trouwen zakelijk Sabina Cont Jozef Hupka Robert Bosma Mind Your Guest
    Restaurant Acquavite3 mei 2019 - 13:08
  • online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg shangrila hotel pokhara nepal young entrepreneurs federation yef
    Hotel Association Nepal, Pokhara2 april 2019 - 10:24
© Copyright - Mind Your Guest
  • Model van Aandacht®
  • Onderwijs
  • Etiquette
  • Keynote
  • Branding
  • Attention Impact
  • Portfolio
  • Blog
Techniekstadtechniekstad mind your guest mind your brand branding huisttijl leermiddelen mbo techniek logo belofte gastvrijheid service the connect effect model van aandacht robert bosmaonline, merkstrategie, merk, communicatie, adviseur, zakelijk, succes, klant, gast, model van aandacht, gastvrijheid, gasten, gastvrij zijn, service, kwaliteit, aandacht, the connect effect, Mind Your Guest, Robert Bosma, training, hospitality, klantvriendelijkheid, merk, merkstrateeg suriname paramaribo hotel palacio torarica knini paatiHotelprojecten in Paramaribo, Suriname
Scroll naar bovenzijde
  • Nederlands