![online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg corona coronavirus virus crisis bedrijven](https://www.mindyourguest.nl/wp-content/uploads/Kameleon-495x400.jpg)
![Algoritmes zijn van alle tijden.](https://www.mindyourguest.nl/wp-content/uploads/Algoritmes_Advertising-495x400.jpg)
![Winkeldiefstallen, terugdringen met het Model van Aandacht](https://www.mindyourguest.nl/wp-content/uploads/Winkelwagen_aan_vinger-495x400.jpg)
![online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg shangrila hotel pokhara nepal xiaobing china robot](https://www.mindyourguest.nl/wp-content/uploads/XiaoBing-495x400.jpg)
Saneert de robot u straks weg?
Uit onderzoek is gebleken dat het krijgen van aandacht een van…
![online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg 2021](https://www.mindyourguest.nl/wp-content/uploads/Nieuwjaar_MYG_2021-495x400.jpg)
![covid-19 mona lisa online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg corona schijn veiligheid](https://www.mindyourguest.nl/wp-content/uploads/Monddoekje-495x400.jpg)
Gepaste (schijn)veiligheid
Net terug van een heerlijke relaxte vakantie in Frankrijk. Ook…
![online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg maiden whitbread yachting](https://www.mindyourguest.nl/wp-content/uploads/TheMaiden-495x400.jpg)
Zo’n ondernemer willen wij allemaal zijn
Gisteren heb ik met open mond en ingespannen de Netflix-documentaire…
![online, merkstrategie, merk, communicatie, adviseur, zakelijk, succes, klant, gast, model van aandacht, gastvrijheid, gasten, gastvrij zijn, service, kwaliteit, aandacht, the connect effect, Mind Your Guest, Robert Bosma, training, hospitality, klantvriendelijkheid, merk, merkstrateeg, etiquette, klantenmagneet, veiligheid](https://www.mindyourguest.nl/wp-content/uploads/Winkelende_vrouw-495x400.jpg)
Een gevoel van veiligheid werkt als klantenmagneet
In diverse media duiken teksten op, over de nieuwe gastvrije…
![online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg corona coronavirus virus crisis bedrijven](https://www.mindyourguest.nl/wp-content/uploads/Robert_Bosma_700400-495x400.jpg)
Ondernemers: schouders eronder. Vooral nu.
Wij ondernemers vormen de ruggengraat van de economie. Laat ons…
![online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg corona coronavirus virus crisis bedrijven](https://www.mindyourguest.nl/wp-content/uploads/Kameleon-495x400.jpg)
Bedrijven die nu iets toevoegen komen sterker uit de strijd
Charles Darwin constateerde: “It is not the strongest of the…