online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg corona coronavirus virus crisis bedrijven

Ondernemers: schouders eronder. Vooral nu.

/
Wij ondernemers vormen de ruggengraat van de economie. Laat ons…
online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg corona coronavirus virus crisis bedrijven

Bedrijven die nu iets toevoegen komen sterker uit de strijd

/
Charles Darwin constateerde: “It is not the strongest of the…
online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg corona virus coronavirus crisis

Veel succes na het virus

/
We zijn nog maar net in deze coronacrisis beland en we hebben…
online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg shangrila hotel pokhara nepal corona virus namaste

Corona-etiquette

/
Van argwaan, naar respect naar argwaan... naar respect? Van…
online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg MYG scan teamwork training 2020 etiquette

Geef 2020 de aandacht die het verdient

/
De dagen na Kerst en rond Oud en Nieuw dacht ik goed te besteden.…
online, merkstrategie, merk, communicatie, adviseur, zakelijk, succes, klant, gast, model van aandacht, gastvrijheid, gasten, gastvrij zijn, service, kwaliteit, aandacht, the connect effect, Mind Your Guest, Robert Bosma, training, hospitality, klantvriendelijkheid, merk, merkstrateeg suriname paramaribo hotel palacio torarica knini paati

Grenzeloze gastvrijheid en de New York Times

/
Stel, een vreemde persoon spreekt u aan en vraagt hoe hij goedkoop…
under cover communicatie online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg

Under cover non communicatie

/
In de wereld van gastvrijheid, service en kwaliteit kom je in het dagelijks leven heel wat omissies tegen.
Laat deze kans niet aan uw neus voorbij gaan online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg

Laat deze kans niet aan uw neus voorbij gaan

/
Dit verkeerde restaurant had een kans gemist om nieuwe enthousiaste gasten voor zich te winnen.
Stoppen met die bevestiging behoefte online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg

Stoppen met die bevestiging behoefte

/
Ik heb enkele goede vrienden en allemaal zijn ze verschillend.…
Ook ‘doorgeefluiken’ belangrijk bij merkstrategie online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg

Ook ‘doorgeefluiken’ zijn belangrijk bij merkstrategie

/
Een succesvolle merkstrategie is als een ketting waarbij de schakels…