• Model van Aandacht

    krijg meer trouwe fans als klanten

Model van Aandacht® verhoogt klanttevredenheid en –loyaliteit significant

Met het Model van Aandacht® bereikt u The Connect Effect. Het effect dat uw afnemers en influencers graag aan uw bedrijf of merk verbonden willen blijven en uw allerbeste ambassadeurs worden.

Waarom werkt het Model van Aandacht® zo goed?

Dit is het eerste model dat inzicht geeft in het belangrijke verschil tussen Gastvrij zijn, Service en Kwaliteit. Drie componenten die elkaar mega-krachtig versterken. Door met dit model aan de slag te gaan krijgt u meer gepassioneerde medewerkers die meer tevreden en loyale klanten opleveren die graag aan uw bedrijf verbonden willen blijven en het niet erg vinden daar extra voor te betalen.

Verhoog de klanttevredenheid en de omzet van uw bedrijf

Nieuwsgierig? Wilt u meer informatie over een lezing, training en/of implementatie van het Model van Aandacht®,
neem dan contact met ons op.

Lees een artikel over het Model van Aandacht®  in een wetenschappelijke uitgave van Stenden University.

Het Model van Aandacht® is ontwikkeld door Mind Your Guest en wordt gebruikt bij diverse opleidingen in Nederland en in het buitenland. Ook wordt dit model succesvol toegepast en geïmplementeerd bij bedrijven, die daarna hun klanttevredenheid en –loyaliteit significant
zien stijgen.

Ja, ik wil meer weten over het Model van Aandacht

Model van Aandacht De Connect Effect online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg MYG scan teamwork training