• Model van Aandacht

    positieve aandacht leidt tot succesvolle groei

Met het Model van Aandacht® meer klanten, die langer klant blijven

Met het Model van Aandacht® bereikt u The Connect Effect. Het effect dat uw afnemers en influencers graag aan uw bedrijf of merk verbonden willen blijven en uw allerbeste ambassadeurs worden.

Waarom werkt het Model van Aandacht® zo goed?

Dit is het eerste model dat inzicht geeft in het belangrijke verschil tussen Gastvrij zijn, Service en Kwaliteit. Drie componenten die elkaar mega-krachtig versterken. Door met dit model aan de slag te gaan krijgt u meer gepassioneerde medewerkers die meer tevreden en loyale klanten opleveren die graag aan uw bedrijf verbonden willen blijven en het niet erg vinden daar extra voor te betalen.

Vertrouwen en veiligheid

Klanten worden trouwe fans, als zij vertrouwen in uw bedrijf of merk hebben. De nieuwe generatie klanten gaan voor authenticiteit en geloofwaardigheid. Als u dat waar weet te bereiken, dan gaan klanten zich veilig voelen. En mensen keren altijd terug naar plekken waar het voor hen veilig voelt. En daar hebben zij veel voor over. Desnoods sparen ze ervoor.

Overheden en gemeentelijke instellingen

De klant van vandaag wordt met de dag mondiger. Terwijl het leven, vooral op dit moment, voor veel burgers anders en onzeker is. Overheden en gemeentelijke instellingen worden overstelpt met vragen, met name over werk en geld. Aan het dienstdoende team om een scala aan vragen en verzoeken vanuit alle lagen van de bevolking gastvrij en adequaat te behandelen. Dat vergt een stevige bagage van de medewerkers: empathie, luisteren, vragen, doorvragen, adviseren, doorverwijzen. Het Model van Aandacht geeft ze die fundering voor een succesvol verloop in de interactie met de klanten.

Verhoog de klanttevredenheid en de omzet van uw organisatie

Nieuwsgierig? Wilt u meer informatie over een lezing, training en/of implementatie van het Model van Aandacht®,
neem dan contact met ons op.

Lees een artikel over het Model van Aandacht®  in een wetenschappelijke uitgave van Stenden University.

Het Model van Aandacht® is ontwikkeld door Mind Your Guest en wordt gebruikt bij diverse opleidingen in Nederland en in het buitenland. Ook wordt dit model succesvol toegepast en geïmplementeerd bij bedrijven, die daarna hun klanttevredenheid en –loyaliteit significant zien stijgen.

Ja, ik wil meer weten over het Model van Aandacht

online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg MYG scan teamwork training 2020 etiquette koninklijk etiquette