Leren en inspireren

dynamische gastlessen voor het MBO

De jeugd heeft de toekomst. Ook waar het gaat om gastvrije omgangsvormen en daarmee een succesvolle carrière opbouwen. In het MBO zijn er diverse opleidingen waar gastvrijheid en algemene omgangsvormen een sleutelrol spelen.

  • Medewerker Secretariaat en Receptie
  • Commercieel medewerker
  • Medewerker Marketing & Communicatie
  • Verkoper
  • Verkoopspecialist
  • Manager Retail
  • Ondernemer Retail
  • Gastheer/Gastvrouw
  • Medewerker Leisure & Hospitality
  • Leidinggevende Leisure & Hospitality
  • Verzorgende beroepen

Gastlessen en workshops voor het MBO

De student staat centraal bij Mind Your Guest. Wij verzorgen regelmatig hospitality-gastlessen en workshops op maat voor iedere leergang, geschikt voor iedere groepsgrootte. Centraal staat ons Model van Aandacht. De gastlessen zijn interactief met voorbeelden uit de praktijk en leerzame oefeningen. Altijd afgestemd op het niveau van de studenten.

Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag uw vraag of verzoek via het formulier onderaan.

Etiquette

Jonge studenten staan aan het begin van hun lerende en werkende carrière. De do’s en dont’s weten van etiquette en omgangsvormen zijn dan van groot belang. Want hoe begroet je iemand? Wat draag je bij een zakelijke diner? Wanneer gaat de dame voor en wanneer zeker niet? Laat uw studenten uitgroeien tot het grote voorbeeld. (Zoals het heurt).

AEHT

Daarnaast zijn wij verbonden aan de European Association of Hotels & Tourism , waar wij hospitality masterclasses geven tijdens de jaarlijkse congressen. Ieder jaar in een andere Europese stad. Tijdens de congressen strijden hospitality-studenten uit heel Europa voor de hoofdprijs en de eer van hun land en hun school. Onze masterclasses geven de studenten een stevige basis voor de wedstrijden en hun verdere toekomst.

Vanuit de nauwe samenwerking met AEHT, wordt Mind Your Guest regelmatig gevraagd gastlessen en workshops te geven bij opleidingen in Nederlanden het buitenland.

Lesmateriaal

Momenteel zijn wij druk bezig met het ontwikkelen van MBO-lesmateriaal, gebaseerd op ons Model van Aandacht.

Geef mij meer informatie over een MBO gastles

online, merkstrategie, merk, communicatie, adviseur, zakelijk, succes, klant, gast, model van aandacht, gastvrijheid, gasten, gastvrij zijn, service, kwaliteit, aandacht, the connect effect, Mind Your Guest, Robert Bosma, training, hospitality, klantvriendelijkheid, merk, merkstrateeg, aeht, european associatien of hotels and tourism, mbo, hbo, onderwijs