Klant: HAN – Hotel Association Nepal
Case: hotels verliezen gasten door gebrek aan gastvrijheid, service en kwaliteit
Middelen: training met het Model van Aandacht, persoonlijke coaching, training on the job
Resultaat: Succesvollere hotels, tevreden terugkomende gasten, enthousiaste medewerkers, upgrade voor hotels die bij HAN zijn aangesloten

Groot succes door Mind Your Guest voor Business Hotel Group in Nepalgunj, Nepal

Onder de vlag van de Business Hotel Group in Nepalgunj in het zuidwesten van Nepal zijn circa twintig hotels ondergebracht. Nepalgunj ligt tegen de grens van India en heeft een eigen vliegveld.

Transit-stad

Nepalgunj is door zijn ligging een uitgelezen handels- en transit-stad. Bezoekers verblijven kort in een van de vele grote en kleine hotels en reizen door naar India of verder Nepal in.

Begeleiding management en staff

Mind Your Guest begeleid het management en de staff van de hotels in het ontwikkelen en uitdragen van hun ‘unieke belofte’ (wat doet het hotel anders in de ogen van de gasten ten aanzien van de concurrentie), optimaal gastvrij zijn, het verlenen van customer service op een hoog kwaliteitsniveau.

Masterclasses

In de recent geopende Universal Academy for Hospitality Management, UAHM in Nepalgunj verzorgde Mind Your Guest als eerste buitenlandse organisatie gastlessen en masterclasses voor de gedreven studenten. Een unieke en zeer eervolle ervaring die gepaard ging met een uitgebreid ceremonieel ontvangst. Afspraken voor vervolgbezoeken zijn gemaakt.

Vervolgmissie

De succesvolle missie van bijna drie weken werd officieel afgesloten met de uitreiking van certificaten aan alle trainingsdeelnemers. Een vervolgmissie is gepland en ook vanaf Nederland zullen de deelnemers ondersteund worden.