Klant: Kenteq/Techniekstad
Case: leermiddelen zijn verouderd en sluiten niet aan bij de doelgroep
Middelen: brandguide sessies, ontwikkeling nieuwe huisstijl, restyling leermiddelen, introductiecampagne richting directie, docenten en decanen
Resultaat: enthousiaste leerlingen en leraren en supergemotiveerde Kenteq-directie en medewerkers
Techniekstad. Leermiddelen voor MBO Techniek
In samenwerking met ons dochterbedrijf Mind Your Brand zijn wij door de directie van Techniekstad gevraagd hen te begeleiden in het achterhalen van de nieuwe merkpropositie en de vertaling daarvan in een nieuwe huisstijl.
Nieuw logo
Het statische logo is vervangen door een beeldmerk waar beweging in zit. De mens en techniek zijn immers altijd in beweging.
Nieuwe propositie ‘Bereik meer’
De nieuwe belofte past beter bij de huidige Techniekstad. Met de vernieuwde leermiddelen bereiken opleidingen, leraren, leerlingen en het bedrijfsleven meer. ‘Bereik meer’ sluit ook aan op het ambitieniveau van Techniekstad zelf.
Nieuwe vormgeving leermiddelen
Vanuit de nieuwe huisstijl en propositie heeft het design team van Mind Your Brand de leermiddelen opnieuw vormgegeven. Deze wilden wij inspiratie en aspiratie laten uitstralen. Vanuit de belevingswereld van de student. Zij moeten er immers vanuit leren en geïnspireerd blijven om meer te willen bereiken.
Search
- 5 etiquette regels voor gasten29 april 2016 - 10:26
- Under cover non communicatie15 juli 2019 - 14:59
- Is it all about the money?15 juni 2016 - 06:39
- Gastvrij zijn. Vindt u dat ook zo’n onzin?6 juli 2017 - 12:54
- Gastvrijheidsexperts onder de specialisten20 oktober 2016 - 10:58
- Tip: verhoog de prijzen!10 maart 2016 - 17:53
- Gastvrije telefoonservice27 oktober 2016 - 16:04
- Het heftige gevolg als aandacht ontbreekt26 mei 2016 - 18:05
- Saneert de robot u straks weg?30 januari 2021 - 13:50
- Een glorieus 2021 gewenst31 december 2020 - 09:53
- Gepaste (schijn)veiligheid7 augustus 2020 - 14:27
- Zo’n ondernemer willen wij allemaal zijn1 juli 2020 - 15:00
- Een gevoel van veiligheid werkt als klantenmagneet11 juni 2020 - 09:27
- Ondernemers: schouders eronder. Vooral nu.3 april 2020 - 14:50
- Bedrijven die nu iets toevoegen komen sterker uit de st...27 maart 2020 - 11:43
- Veel succes na het virus22 maart 2020 - 13:22
Geachte heer Adriaan, Hartelijk dank voor uw reactie. U...25 april 2022 - 08:41 door Robert Bosma
Een restaurant met absurde prijzen, belachelijk kleine porties...22 april 2022 - 17:38 door A. van Os
Geachte heer Leijnse, Beste Jacques, Hartelijk dank voor...23 oktober 2019 - 10:23 door Robert Bosma
Super ik hou hier van ik erger me altijd aan het ongeïnteresseerde...22 oktober 2019 - 18:11 door jacques
Mannelijke spreek ik aan met meneer en een vrouwelijk ober...27 juli 2019 - 17:58 door Esteban
Dag Marjon, Dank voor je reactie. Dit was wel een heel...20 juli 2019 - 12:35 door Robert Bosma
'tenekenkrommend'!19 juli 2019 - 23:30 door Marjon Merkens
- […] Kijken we naar het Model van Aandacht dan is het...24 mei 2019 - 09:56 door Doe de test: Past uw stem bij uw beroep? - Mind Your Guest
Portfolio
- Masterclass en gastlessen16 december 2020 - 14:37
- Hotelprojecten in Paramaribo, Suriname17 oktober 2019 - 14:53
- Gare Pompidou13 mei 2019 - 16:53
- Techniekstad10 mei 2019 - 15:08
- Restaurant Acquavite3 mei 2019 - 13:08
- Hotel Association Nepal, Pokhara2 april 2019 - 10:24