Kijk door de ogen van de gast, klant, patiënt, passagier of bezoeker

Hoe zien gasten en klanten uw restaurant, hotel of winkel?

Met de MYG Scan krijgt u een goed eerste beeld van uw restaurant. Mystery visitors bewandelen de weg die uw klanten ook bewandelen.

Uw restaurant

De mystery visitors zoeken uw restaurant op recensie-websites zoals Iens en Couverts. Ze bekijken uw website en maken een reservering. Ze komen eten in uw restaurant.

Uw hotel

Of zij zoeken uw hotel via Booking.com of Trip Advisor. Bekijken de website en boeken een kamer.

Uw winkel

Een klant bekijkt uw etalage. Wordt hij of zij daardoor uitgenodigd uw winkel binnen te gaan? Wat is vervolgens de eerste indruk? Hoe wordt hij of zij ontvangen? Wil de klant graag wat kopen of het liefst zo snel weer uw winkel verlaten?

De Mind Your Guest Scan beantwoordt vragen als

  • is mijn website duidelijk?
  • kunnen gasten makkelijk reserveren?
  • hoe worden gasten ontvangen?
  • is mijn menukaart overzichtelijk?
  • geeft de bediening de juiste aandacht aan mijn gasten?
  • heeft mijn personeel voldoende productkennis?
  • wat is de mate van gastvrij zijn, service en kwaliteit?

Vanuit de Mind Your Guest Scan volgt een rapportage. De uitkomsten geven een reële eerste indruk van uw bedrijf. Aandachtspunten worden benoemd. Soms kan een kleine aanpassing al grote positieve gevolgen hebben. En soms dient er meer te gebeuren.

Welke punten in uw bedrijf verdienen meer aandacht?

U komt erachter met de Mind Your Guest Scan.

Loupe Mind Your Guest Scan Kijk door de oegn van de gast Rob Bosma gastvrijheid hospitality

Vraag de Mind Your Guest Scan aan