• Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Instagram
  • MYG Team
  • Contact
  • Nederlands Nederlands Nederlands nl
  • English English Engels en
Mind Your Guest
  • Home
  • Model van Aandacht®
  • MYG Academy
    • MYG Scan
    • Brandguide
    • Training gastvrijheid
    • Leiderschaps training
  • Etiquette
  • Event-organisatie
  • Portfolio
  • Blog
  • Zoek
  • Menu

Boetiekhotel Dunas, Kaap Verdië

U bevindt zich hier: Home / Hotels / Boetiekhotel Dunas, Kaap Verdië

Hotel Dunas, een sfeervol boetiekhotel met uitzicht op zee

In de stad Sal Rei op het Kaap Verdische eiland Boa Vista is het charmante boetiekhotel Dunas.

Een zonnig hotel, met verzorgde kamers, ook met uitzicht op zee.

Het hotel heeft een sfeervol restaurant, waar iedere dag Spaanse en Kaap Verdische gerechten worden geserveerd.

De gezellige bar is heeft een tropische atmosfeer en heeft een aanbod van internationale allure.

Entree Hotel Dunas Boa Vista Sal Rei Cape Verde

Entree Hotel Dunas

hospitality klantvriendelijkheid training gastvrijheid Hotel Dunas Hotel Dunas Boa Vista Cape Verde Mind Your Guest Robert Bosma

Frontdesk employees Hotel Dunas Boa Vista Cape Verde

Receptie Hotel Dunas Boa Vista Sal Rei Cape Verde

Receptie Hotel Dunas

Sara Livramento Manager Hotel Dunas Mind Your Guest Robert Bosma

Sara Livramento, manager Hotel Dunas

Lobby Hotel Dunas Boa Vista Sal Rei Cape Verde

Lobby Hotel Dunas

Hotelkamer Hotel Dunas Boa Vista Sal Rei Cape Verde

Hotelkamer Hotel Dunas

Badkamer Hotel Dunas Boa Vista Sal Rei Cape Verde

Badkamer Hotel Dunas

Restaurant A Tenda Hotel Dunas Boa Vista Sal Rei Cape Verde

Restaurant A Tenda in Hotel Dunas

Pagina 1 van 212

Waar wilt u heen?

  • Home
  • Model van Aandacht®
  • MYG Academy
    • MYG Scan
    • Brandguide
    • Training gastvrijheid
    • Leiderschaps training
  • Etiquette
  • Event-organisatie
  • Portfolio
  • Blog

Like ons op Facebook

Populair
  • hospitality klantvriendelijkheid training gastvrijheid etiquette regels gastvrijheid restaurant hotel gast bediening keuken reservering gedrag recensie annulering dieet wensen Mind Your Guest Robert Bosma5 etiquette regels voor gasten29 april 2016 - 10:26
  • sterke persoonlijkheid project nepal nepalgunj hotel restaurant training gastvrijheid service kwaliteit hospitality klantvriendelijk traveling international management Mind Your Guest Robert Bosma aandacht Model van Aandacht The Connect EffectHeeft u zo’n sterke persoonlijkheid?2 februari 2017 - 11:44
  • Twee vraagstukken vragen om uw professionele advies hulp vraagstukken wijn sommelier rumoerig model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheidTwee vraagstukken vragen om uw professionele advies9 november 2017 - 15:39
  • hospitality klantvriendelijkheid training gastvrijheid trots pauw kids gastvrije BN'ers restaurant gasten bediening Mind Your Guest Robert BosmaTrots op mijn gastvrije BN’ers12 mei 2016 - 21:17
  • hospitality klantvriendelijkheid training gastvrijheid Notenmix allergie aandacht pinda's gast gastvrijheid service kwaliteit aandacht Mind Your Guest Robert BosmaHet heftige gevolg als aandacht ontbreekt26 mei 2016 - 18:05
  • 3 Tips voor gastvrij tekstschrijven Tekstschrijven tekst, website offerte email Facebook Instagram sms Whatsapp advertentie vacature social media Mind Your Guest Robert Bosma succes bedrijf klanten tevreden Model van Aandacht hospitality service kwaliteit training klantvriendelijkheid masterclass succes omzet resultaat The Connect Effect3 Tips voor gastvrij tekstschrijven3 maart 2017 - 12:39
  • Gastvrij zijn. Vind u dat ook zo'n onzin? satisfactie tevreden model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid oogcontact lachenGastvrij zijn. Vindt u dat ook zo’n onzin?6 juli 2017 - 12:54
  • Gastvrijheid en oogcontact. Of toch niet? nepal sauraha han hotel, model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid oogcontact lachenGastvrijheid en oogcontact. Of toch niet?23 juni 2017 - 10:52
Recent
  • Ook ‘doorgeefluiken’ belangrijk bij merkstrategie online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateegOok ‘doorgeefluiken’ zijn belangrijk bij merkstrate...21 januari 2019 - 13:48
  • Ongastvrij gebrabbel in de lucht stewardess cabinepersoneel cockpit crew luchtvaartmaatschappij merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateegOngastvrij gebrabbel in de lucht6 december 2018 - 14:41
  • Zorg goed voor uw dictators! coolblue dictator koning keizer klantencontactmerk online thuis bezorgd marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateegZorg goed voor uw dictators!18 oktober 2018 - 15:25
  • De invloed van de influencer influencer blogger vlogger, klantencontactmerk online thuis bezorgd marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateegDe invloed van de influencer22 september 2018 - 18:04
  • Harpers bizar harpers bazaar bizar abonnement cadeau klantencontactmerk online thuis bezorgd marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateegHarpers Bizar7 september 2018 - 13:54
  • Echt klantencontact of toch een excuus app? app klantencontactmerk online thuis bezorgd marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateegEcht klantencontact of toch een excuus-app?9 augustus 2018 - 15:01
  • Groot ongastvrij winkelbedrijf verveeld meisje zara online thuis bezorgd marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateegGroot ongastvrij winkelbedrijf15 juni 2018 - 08:56
  • Ik maak mij thuis bezorgd thuis bezorgd marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateegIk maak mij thuis bezorgd17 mei 2018 - 17:21
Reacties
  • Robert BosmaDankjewel Marjon voor je enthousiaste reactie.22 november 2017 - 16:07 door Robert Bosma
  • Marjon MerkensWat een ontzettend leuk en leerzaam artikel!22 november 2017 - 15:36 door Marjon Merkens
  • Robert BosmaHartelijk dank Michiel, mooie suggestie. Hartelijke groet,...10 november 2017 - 13:17 door Robert Bosma
  • MichielIk zou vragen of je de gasten welke de overlast hebben kan...10 november 2017 - 12:26 door Michiel
  • JipInteressante blog! Toevallig was ik ook in dat restaurant...9 augustus 2017 - 17:50 door Jip
  • Robert BosmaBeste Lisa, Wat ontzettend sympathiek, jouw reactie. Dank...28 juli 2017 - 09:53 door Robert Bosma
  • SchrijversgezochtOntzettend leuke tekst! Leest gemakkelijk en ook nog goede...28 juli 2017 - 09:19 door Schrijversgezocht
  • Robert BosmaZeer veel dank voor jouw positieve reactie Jan Jaap. Hetgeen...10 juli 2017 - 09:27 door Robert Bosma
Tags
aandacht adviseur apple bedrijf boa vista communicatie etiquette facebook gast gasten gastvrijheid gastvrij zijn hospitality hotel klant klanten kwaliteit management masterclass medewerkers merk merkstrateeg mind your guest model van aandacht nepal nepalgunj online passagier patient presentatie PUM restaurant rob bosma robert bosma service succes team The Connect Effect training training gastvrijheid veiligheid vertrouwen website winkel zakelijk

Portfolio

  • techniekstad mind your guest mind your brand branding huisttijl leermiddelen mbo techniek logo belofte gastvrijheid service the connect effect model van aandacht robert bosmaTechniekstad4 januari 2019 - 15:08
  • PUM Chitwan Sauraha hotel HAN model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid oogcontact lachenHotel Association Nepal, Chitwan30 juni 2017 - 12:27
  • Business Hotel Group Nepalgunj, Nepal25 april 2017 - 13:43
  • horeca groupe congo rwanda bukavu training missie model van aandacht gastvrijheid service kwaliteit the connect effect Mind Your Guest Robert BosmaHORECA Groupe, Bukavu, Congo20 februari 2017 - 16:42
  • Entree Hotel Dunas Boa Vista Sal Rei Cape VerdeBoetiekhotel Dunas, Kaap Verdië20 december 2016 - 11:56
  • Restaurant Acquavite Naarden vesting terras brandguide coach inghospitality klantvriendelijkheid training gastvrijheid Restaurant Acquavite Naarden Vesting Italiaans Promers Kazerne huwelijk trouwen zakelijk Sabina Cont Jozef Hupka Robert Bosma Mind Your GuestRestaurant Acquavite24 maart 2016 - 13:08
  • Gambia Hotel Association11 maart 2016 - 17:11
  • Restaurant Groenland Driebergen biologisch lounge bar upstairs lunch diner Niels Oosthoek Astrid Oudenaller Mind Your Guest Robert BosmaRestaurant Groenland9 maart 2016 - 10:48
© Copyright - Mind Your Guest
  • Home
  • Model van Aandacht®
  • MYG Academy
  • Etiquette
  • Event-organisatie
  • Portfolio
  • Blog
Restaurant Acquavite Restaurant Acquavite Naarden vesting terras brandguide coach inghospitality klantvriendelijkheid training gastvrijheid Restaurant Acquavite Naarden Vesting Italiaans Promers Kazerne huwelijk trouwen zakelijk Sabina Cont Jozef Hupka Robert Bosma Mind Your Guest horeca groupe congo rwanda bukavu training missie model van aandacht gastvrijheid service kwaliteit the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma HORECA Groupe, Bukavu, Congo
  • nlNederlands
  • enEnglish
Scroll naar bovenzijde