• Corona

    hoe gaan wij er met elkaar mee om?

Had u ooit kunnen vermoeden dat een virus met als codenaam covid-19 uw bestaan privé en zakelijk zou beïnvloeden voor een ongewis lange periode?

Flexibiliteit

Covid-19 heeft ons via de mondiale overheden in de greep. Nederland schijnt nog het meest flexibele beleid te hebben, in verhouding tot de landen om ons heen.

Maar ook hier zijn wij alert. Waarop eigenlijk? De wetenschap weet nog te weinig van het virus om het adequaat te kunnen bestrijden. In de tussentijd moeten wij zorgen dat wij zelf niet besmet worden en tegelijk rekening houden met elkaar.

Er wordt een zwaar beroep gedaan op bedrijven, om zich te houden aan steeds veranderende maatregelen, die grote gevolgen hebben.

Voor en na covid-19?

Is het zo dat het leven na de epidemie, er anders uit ziet? Hoe lang duurt het nog voordat alles weer normaal is en we de draad weer kunnen oppikken?

Bedrijven die fysiek contact hebben met klanten, neem bijvoorbeeld winkels, supermarkten, warenhuizen, restaurants, hotels, theaters, gemeenten, bioscopen, tankstations, hebben een zware taak om een gastvrije klantbenadering te combineren met strikte veiligheidsmaatregelen.

Veel klanten blijven weg. Voor hun eigen veiligheid en omdat ze het gevoel hebben niet vrij te kunnen bewegen.

Overheidsinstellingen

Overheidsinstellingen, zoals gemeenten daarentegen worden overvallen met vragen van alle kanten over diverse soorten steunpakketten en uitkeringen. Online en fysiek op locatie. Dat dient gastvrij, servicegericht en professioneel te gebeuren.

Daarom is het zaak de strikte maatregelen zo te integreren en medewerkers te trainen, zodat een gastvrije klantbeleving voorop blijft staan.

Succesvol in iedere situatie

Het Model van Aandacht van Mind Your Guest is een op maat gesneden tool om succesvol, in iedere situatie, klanten aan uw bedrijf te binden of klantencontacten te managen. Niet voor niets zit het onderdeel ‘veiligheid’ geborgd in het model.

Wat en hoe situaties ook zijn, negatief of positief, klanten willen zich veilig voelen. Zelfs de thrillseekende bungee jumper, wil een veilige duik maken.

Meer weten over een gastvrije, servicegerichte en kwalitatieve klantenbenadering in coronatijd voor uw organisatie? We praten u graag bij, online, telefonisch of persoonlijk.

Ja, neem contact met mij op op over een gastvrije corona-aanpak

covid-19 mona lisa online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg corona schijn veiligheid