• Training gastvrijheid

    dé kans om een onderscheidende indruk te maken

“Aandacht: Klanten komen keer op keer terug
omdat ze er meer van willen.”
Robert Bosma

Aandacht

Een van de primaire behoeftes van de mens is het krijgen van aandacht. Geef een klant aandacht en hij blijft terug komen voor meer.

Aandacht geven loont

Aandacht geven begint bij de interne organisatie. Professioneel aandacht geven is geen truc. Het is de wil om de klant centraal te zetten, vanuit de wetenschap dat aandacht geven meer dan loont. Uw organisatie wordt  productiever en efficiënter, wanneer men met aandacht werkt voor en met elkaar.

Een aandachtvolle benadering naar klanten wordt wordt dan bijna vanzelfsprekend. Waardoor klanten het als authentiek ervaren. Het krijgen van aandacht is voor klanten een kostbaar goed. Zij betalen er graag extra voor.

Training, workshop of masterclass

Mind Your Guest is meer dan 10 jaar dé specialist op het gebied van klantbelevingen, aandacht, service en kwaliteit binnen bedrijven.

Robert Bosma heeft door de jaren heen diverse methoden en modellen ontwikkeld, die inmiddels ook door verschillende opleidingen zijn overgenomen. Zoals het ‘Model van Aandacht‘.

Wilt u vrijblijvend meer informatie over onze succesvolle Aandacht training ? Neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier.

Ik wil meer weten over de training gastvrijheid van Mind Your Guest

vertrouwen aandacht online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg MYG scan teamwork training 2020 etiquette koninklijk etiquette

This post is also available in: English