Bent u op zoek naar een workshop, presentatie, masterclass of training gastvrijheid, hospitality en klantvriendelijkheid, dan komt u automatisch uit bij Mind Your Guest. De ervaren hospitality specialist met nationale en internationale expertise.

Robert Bosma heeft door de jaren heen diverse modellen, methoden en modellen ontwikkeld, die inmiddels ook door verschillende opleidingen zijn overgenomen. Zoals de ‘Gastvrijheidscirkel’ en het ‘Model van Aandacht‘.

De training gastvrijheid met de Gastvrijheidscirkel van Mind Your Guest laat zien:

  • de reis van een gast naar uw restaurant
  • het verblijf van een gast in uw restaurant
  • het vertrek van de gast
  • en hoe de gast zijn ervaring over uw restaurant deelt

Tijdens onze training gastvrijheid geeft de Gastvrijheidscirkel een goed inzicht, welke stappen een nieuwe gast neemt voordat hij uiteindelijk uw restaurant binnen treedt. Voor een passant zal de cirkel ergens anders beginnen. En dat geldt veelal ook voor een vaste gast.

Het is belangrijk dat uw restaurant op alle onderdelen van de Gastvrijheidscirkel
hoog scoort.

De Gastvrijheidscirkel geeft een goed inzicht wat de sterke punten van uw restaurant zijn en welke punten aandacht verdienen.

U kunt de Gastvrijheidscirkel natuurlijk ook zelf gebruiken. Wij bieden dit model gratis aan. Leg uw restaurant langs de ‘meetlat’ van de cirkel en bepaal of het op alle onderdelen hoog scoort. Wees kritisch vooral kritisch.

Traint u zelf uw medewerkers? Gebruik dan de Gastvrijheidscirkel om de reis van uw gasten te laten zien en welke ‘touch points’ zij aan doen. Vertel treffende verhalen en geef voorbeelden. U zult ervaren dat de Gastvijheidscirkel verhelderend werkt.

Gastvrijheidscirkel reis van de gast restaurant training gastvrijheid Mind Your Guest Robert Bosma

Ik wil meer weten over de training gastvrijheid van Mind Your Guest