Een bedrijf leiden waar gastvrijheid een belangrijke component is, vraagt om inspirerende leiders. Juist omdat het bieden van gastvrijheid een van de belangrijkste onderdelen van de commerciële transacties is.

Het is een gevoel dat aan gasten en klanten gegeven wordt dat concreet wordt omgezet in waarde. Er vanuit gaande dat alles in het proces goed verloopt.

Restaurants, hotels en winkels werken veelal met jonger personeel. Soms schoolgaande jongeren waarvoor het werk een bijbaan is.

Generatie Z

Jonge mensen hebben leiding en sturing nodig van inspirerende leiders, want ze hebben lak aan bazen. Jongeren van de Generatie Z hebben veel aan hun hoofd en doen hun werk met plezier en passie, alleen als het henzelf plezier en passie oplevert. Anders zijn ze weg. Aan u de taak als inspirerend leider om deze jonge talenten aan u te binden.

Maak van uw medewerkers talentvolle teamleden

De kracht van een organisatie wordt gevormd door individuen die ook goed in een team functioneren. Werkend vanuit de unieke belofte van uw bedrijf.

Binnen een gastvrije omgeving is dat van essentieel belang. De gast of klant voelt of er een prettige werksfeer is. Is die goed, dan voelt de gast of klant zich ook prettiger en zal hij langer willen blijven en meer willen besteden.

Neem contact op met Mind Your Guest als:

  • u een inspirerend en succesvol leider wilt worden
  • u het gevoel heeft dat u het beter zelf kunt doen
  • u vindt dat er geen vertrouwen is
  • u ervaart dat er geen team-gevoel is
  • u denkt dat uw medewerkers alleen maar geld kosten
  • u negatieve reacties krijgt van gasten of klanten

Leiderschaps training leadership inspireren inspiring generatie z generation employees medewerkers restaurant hotel winkel gastvrijheid Mind Your Guest Robert Bosma

Ik wil graag meer informatie over de leiderschaps training