Maak uw merk en bedrijf uniek en onweerstaanbaar

Wat is de unieke belofte van uw merk of organisatie? Wat maakt dat ze anders zijn in de ogen van uw afnemers ten opzichte van uw concurrenten?

Beter zijn of anders doen?

Vaak gaat het bij een merk of bedrijf niet eens zo zeer om wat ze beter doen, maar met name om wat ze anders maakt. Steeds meer bedrijven, producten en diensten lijken inhoudelijk op elkaar, maar waarin kunnen ze zich onderscheiden? Door het anders te doen in presentatie, in de gastvrije omgang met de afnemers, op het niveau van serviceverlening en de kwaliteit van de medewerkers. En niet te vergeten de unieke bedrijfscultuur.

Allemaal gasten

Of we het nu hebben over klanten, gasten, patiënten, bezoekers of passagiers, overal zijn zij ergens te gast. Op uw website, in uw vliegtuig, in uw ziekenhuis, in uw winkel, in uw hotel, in uw museum of restaurant.

Wie of waar zij ook zijn, zij willen gastvrij ontvangen worden, verlangen een goede service, medewerkers die kennis hebben van zaken en zij willen bovenal persoonlijke en professionele aandacht.

Uniek gastvrij zijn

Doe datgene wat u doet op een unieke wijze. Neem bijvoorbeeld een bedrijf als Coolblue. In de basis niet veel anders dan een online webwinkel. Wat maakt ze anders en hoe creëren zijn zoveel fans voor hun bedrijf? Dat komt door hun unieke en eigen wijze van de omgang met hun klanten, tijdens ieder denkbaar contact. Online en offline. Zelf de aflevering van hun producten wordt gedaan op hun eigen gastvrije, servicegerichte en professionele wijze. Iedere dag. Dat kunt u ook met uw bedrijf.

Interne waarden

Een uniek bedrijf of merk begint met het helder hebben van onder de interne waarden en die werkelijk dagelijks toepassen in de gehele organisatie. Zo neemt Coolblue mensen aan die het leuk vinden om klanten blij te maken. Zij dienen immers de belofte waar te maken: ‘Alles voor een glimlach’. Van webschrijvers, tot adviseurs en bezorgers.

Wat zijn de unieke beloften van uw merk en/of organisatie? Met de Mind Your Guest Brandguide krijgt u de antwoorden. Maak vandaag nog een afspraak.

Maak uw merk en bedrijf herkenbaar succesvol

Maak helder waar uw bedrijf voor staat met de Mind Your Guest Brandguide:

  • wie zijn de (gewenste) afnemers van merk of bedrijf?
  • wat is de unieke belofte van uw bedrijf?
  • wat wilt u dat afnemers over uw merk en bedrijf  zeggen en schrijven?
  • hoe bewijst u dagelijks wat u belooft aan uw afnemers?

Pijlen in de roos bulls eye brandguide MInd Your Guest Robert Bosma Unieke belofte

Meer succes met uw bedrijf? Neem vandaag nog contact op.