Model van Aandacht® verhoogt klanttevredenheid en –loyaliteit significant

Met het Model van Aandacht® bereikt u The Connect Effect. Het effect dat uw afnemers en influencers graag aan uw bedrijf of merk verbonden willen blijven en uw allerbeste ambassadeurs worden.

Waarom werkt het Model van Aandacht® zo goed?

Dit is het eerste model dat inzicht geeft in het belangrijke verschil tussen Gastvrij zijn, Service en Kwaliteit. Drie componenten die elkaar mega-krachtig versterken. Door met dit model aan de slag te gaan krijgt u meer gepassioneerde medewerkers die meer tevreden en loyale klanten opleveren die graag aan uw bedrijf verbonden willen blijven en het niet erg vinden daar extra voor te betalen.

We horen graag van u

Nieuwsgierig? Wilt u meer informatie over een lezing, training en/of implementatie van het Model van Aandacht®, neem dan contact met ons op.

Lees een artikel over het Model van Aandacht®  (engelstalig) in een wetenschappelijke uitgave van Stenden University.

Het Model van Aandacht® is enkele jaren geleden ontwikkeld door Mind Your Guest en wordt inmiddels gebruikt bij diverse opleidingen in Nederland en in het buitenland. Ook wordt dit model succesvol toegepast en geïmplementeerd bij bedrijven, die daarna hun klanttevredenheid en –loyaliteit significant zien stijgen.

boek, likeability, afnemers, aanbieders, model van aandacht, gastvrijheid, gasten, gastvrij zijn, gastvrijheid, service, kwaliteit, aandacht, the connect effect, Mind Your Guest, Robert Bosma, training, hospitality, klantvriendelijkheid, return on involvement