Het geheim van The Connect Effect bedrijf merk product vriendschap, vriend vriendin fan model van aandacht gastvrij zijn service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mnd Your Guest Robert Bosma after sales helpdesk training hospitality klantvriendelijkheid

Wat hebben uw hechte vriendschappen en het succes van uw bedrijf met elkaar te maken?

Toch bijzonder dat bijna alles in het leven te maken heeft met The Connect Effect, zoals wij dat bij Mind Your Guest noemen. Of het streven naar The Connect Effect.

Het positieve effect van The Connect Effect is trouw, loyaliteit, ambassadeurschap, vriendschap, fanship, plezier, vertrouwen en commitment.

Wat is The Connect Effect?

The Connect Effect is het positieve effect van de best denkbare of meest gewenste connectie, tussen mens, bedrijf, product, merk of dienst. Ik heb het hier over ‘het effect’ dat ontstaat nadat een perfecte connectie is ontstaan tussen mens, bedrijf, product, merk of dienst.

Het geheim van The Connect Effect bedrijf merk product vriendschap, vriend vriendin fan model van aandacht gastvrij zijn service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mnd Your Guest Robert Bosma after sales helpdesk training hospitality klantvriendelijkheid

Het effect van The Connect Effect

Het positieve effect van The Connect Effect is trouw, loyaliteit, ambassadeurschap, vriendschap, fanship, plezier, vertrouwen en commitment. Vergelijk het met het aantal echte vrienden dat u heeft, ten aanzien van de kennissen waarmee u het goed kunt vinden. De relatie tussen u en uw vrienden is gebouwd op vertrouwen. Op een echte vriend of vriendin kunt u bouwen. Ze staan altijd voor u klaar.

Vriendschap

Vertaal die vriendschap eens naar uw bedrijf, naar uw product, merk, of dienst. En bedenk voor u zelf, wat heb ik, of wat heeft mijn organisatie te doen om bij ieder contact The Connect Effect te bereiken. Of het nu gaat om de fase voor een transactie of tijdens. Als er vragen zijn of wellicht klachten. Want ook een goede vriend of vriendin kan u aanspreken op datgene waar hij of zij niet blij mee is over u. Dat is confronterend, maar een vriendschap is iets kostbaars. Die wilt u niet kwijt.

Hetzelfde werkt zo voor uw bedrijf, uw product, merk of dienst. Daarom hebben wij speciaal voor u het Model van Aandacht ontwikkeld. Zo werkt u vanuit de kern toe naar The Connect Effect. En eenmaal dat ultieme effect ervaren, wilt u niet meer anders.

Lees meer over het Model van Aandacht, dan spreken wij elkaar hopelijk snel.

Met gastvrije groet,
Robert Bosma

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *