• Training gastvrijheid

    dé kans om een onderscheidende indruk te maken

“Gastvrij zijn is het creëren van
positieve herinneringen bij de klant.”
Robert Bosma

Gastvrijheid of gastvrij zijn?

U kiest natuurlijk voor het laatste: gastvrij zijn. Want iemand is gastvrij of is het niet. Je kunt niet een beetje gastvrij zijn.

Gastvrij zijn; dat is gewoon aardig zijn… Toch?

Dat zou mooi zijn. Er zijn talenten die dat kunnen. Voor écht gastvrij zij komt meer bij kijken. Want gastvrij zijn op bepaalde korte momenten is voor veel mensen niet zo ingewikkeld. Maar toch…

Professioneel gastvrij zijn

Het gaat hier juist om de professionele kant van gastvrij zijn. Ieder moment, iedere dag, in persoonlijk contact en via ieder medium. Denk aan email, whatsapp en aan de telefoon.

Positieve herinneringen creëren

Gastvrij zijn heeft te maken met de houding en uitstraling van een persoon. Voelt iemand zich 100% gastvrij van binnen, dan straalt diegene dat aan de buitenkant uit. Het is de werkelijke kracht van contact maken en relaties bouwen. En dat omzetten naar zakelijk succes. Met gastvrije contacten maak je blijvende positieve herinnering bij de klant.

Training, workshop of masterclass

Mind Your Guest is al bijna 10 jaar dé specialist op het gebied van klantbelevingen, gastvrijheid, service en kwaliteit binnen bedrijven.

Robert Bosma heeft door de jaren heen diverse methoden en modellen ontwikkeld, die inmiddels ook door verschillende opleidingen zijn overgenomen. Zoals de ‘Gastvrijheidscirkel’ en het ‘Model van Aandacht‘.

Wilt u vrijblijvend meer informatie over onze training gastvrijheid? Neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier.

Ik wil meer weten over de training gastvrijheid van Mind Your Guest

Gastvrijheidscirkel online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg MYG scan teamwork training